Sunday, 21 July 2013

story mory..

salam n hai..,

alhamdulillah jumpa lagi kita di entry kali nhe dalam bulan yang penuh mulia. ok la let's start, hari sabtu ataupun lebih tepat lagi kemarin aku n others kazen senang cerita our family stay one night dekat likas square apartment. gila apartment tue memang cantik n the scenery from our apartment pun cantik. nampak kolam yang besar dan memanggil untuk kami semua mandi.

actually kami stay kk bukan sebab suka-suka tapi my aunty kena operate, so kami pun decide tidur kk supaya tidak susah. sambil menyelam minum air la kata kan.. hari jumaat lepas jak balik terus pi kk n direct to SMC Sabah Medical Center. kami sampai my aunty sudah masuk dewan bedah pun. lepas beberapa minit,cewaah ayat macam buat karangan pulak haha, aku join kazen aku pi beli untuk berbuka puasa di bazaar lokawi.

punya la jam mau pergi sana hampir satu jam jugak la kami dalam kereta baru la sampai di sana. macam-macam yang dibeli almaklum la puasa kan so semua nampak sedap jak n kalau boleh semunya mahu dibantai. kazen aku ketawa bila tengok kiri kanan tangan aku full dengan makanan yang dibeli. otw balik pulak sma cerita, ofkos la jam jugak, risaujugak nhekena buka puasa dalam kereta. lebih kurang jam 5.55 petang gitu aku turun kat SMC hantar makann, gila punya la rushing aku sebab drang tnggu aku kat dalam kereta takut tak sempat kalau semua turun.

otw pergi likas square pun jam jugak, yer la semua orang pun otw nak balik rumah kan lebih lagi hari tue hari kerja mana tidak jam. sampai di likas square apartment jam 6.10 minit siap-siap tuk buka puasa then lepas buka puasa turun bawah pergi supermarket beli apa yang patut n direct pergi hospital.

malam tue aku ngan kazen aku kena offer tidur kat hospital join my aunty n sorang lagi kazen aku, mahu tidak mahu join je lah nanti menolak apa pulak dorang kata kan walaupun hati sangat la mahu tidur di apartment. nasib baik aku ada sweater aku bawa kalau tidak meringkuk la aku kesejukan jawabnya. hari tu jugak la aku dapat experience yang baru, bersahur di hospital tapi lauk masih sedpa tau n yang palin penting my fav pulak tue. macam tahu-tahu jak aunty aku yang masakk tue kan. kami empat orang tidur beralas kan toto n berselimutkan comforter.

awal pagi tue abang aku ambik kitorang n mama aku pulak yang ganti. sampai jak kat apartment kami melencong pi tingkat 3, tempat swimming pool n gym. punya la gila kami turun dalam kolam then seluar basah samapai lutut. eleh bukan kolam orang tua tapi budak-budak. lepas dari kolam pi bersenam pulak dekat gym. memang bergila la kami masa tue. naik pi apartment kejutkan semua orang ngai jeles, apa lagi smua nya excited bila kena bagi green light pi mandi kolam.

jam 10 pagi uoolls, bayangkan tengah puasakitorang mandi kolam. hahaha memang best gila. jam 12 gitu kami pun checked out n my aunty pun boleh pulang rumah sudah. kami ambik mama dekat hospital pastu tue direct gi shopping.... byeee thats all


No comments:

Post a Comment

nuffnang