Friday, 12 April 2013

novel:sebenarnya saya isteri dia episode 3

salam n hai..,

kredit to penulis Zura Asyfar.. siryes novel nhe sangat hangat sekarang nhe, hope sampai bila-bila hangat.. Di tambah pulak dengan adanya drama bersiri yang diarahkan oleh Raja Ahmad Alaudin kat tv 3, makin ramai la yang mengata mengenai novel yang best nhe..

Minggu nhe episode 3 di mana watak Farish di pegang oleh Fezrul Khan mati disebabkan accident.. pastu tue Firash pulak mengalami accident kecil disebabkan kawan dia yang minat kat syaf tue.. cerita pun tidak guna korang kena tengok sendiri , siaran ulangan kat http://www.tonton.com.my/ tapi kena la ada akaun tonton.. rugi kalau terlepas sebab sangat best..

terima kasih pada yang visit blog nhe sampaikan entry pasal novel karya Zura Asyfar kat sini: http://noorkhuzieenperli.blogspot.com/2013/04/novel-sebenarnya-saya-isteri-dia.html jadi hits.. blog view untuk entry nhe jak 1110 setakat nhe.. InsyAllah kalau aku rajin, aku akan buat entry review drama sebenarnya saya isteri dia..Terima kasih kepada yang baca entry-entry kat blog nhe, actually aku bukan la penulis yang baik tapi akan di perbaiki dari semasa ke semasa..

Selamat malam semuanya.. :)

7 comments:

  1. semalam ade tengok drama nie...memang nampak best ler

    ReplyDelete
  2. Memang best, sbb tiz pandai belakon lawak... Lawak sgt bila dua dua jatuh telentang kat tangga...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuee.. pastu kena sangat bila hero dia izzue islam

      Delete
  3. x sabar tungu next episode.. satu hari jak lagi..

    ReplyDelete
  4. korang semua pun mesti x sabar kan hari jumaat nhe..?

    ReplyDelete

klik tau iklan nie.. tq muahh